31 Oktober 2024

HR-Medewerker (medior)

Leidschendam

Solliciteer nu

4 minuten

Laatste update: 4 November 2024

Als Medior HR-Medewerker speel jij een centrale rol binnen onze organisatie. Jij bent de schakel die medewerkers en leidinggevenden ondersteunt op HR-vlak en ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt. Je bent dagelijks bezig met het oplossen van HR-vraagstukken, begeleidt nieuwe collega’s tijdens hun onboarding en houdt je bezig met het optimaliseren van ons HR-beleid. Klinkt interessant, toch? Maar wat ga je precies doen?

Denk aan advies geven over HR-beleid, pensioengesprekken organiseren en zorgen dat iedereen zich snel thuis voelt binnen de organisatie. Je bent aanspreekpunt voor medewerkers met betrekking tot hun ontwikkeling.  Ook ben jij degene die medewerkers begeleidt tijdens re-integratietrajecten conform de Wet Poortwachter.

Daarnaast ondersteun je leidinggevenden met uiteenlopende HR-zaken, van het opstellen van bevestigingsbrieven tot het doen van IND-aanvragen voor internationale medewerkers. Door jouw analytische blik weet je knelpunten snel te signaleren en kom je met oplossingen die ons HR-beleid naar een hoger niveau tillen. 

Kortom: Ben jij een proactieve HR-professional die energie krijgt van het helpen, ondersteunen en uitdagen van collega’s? Dan ben jij degene die we zoeken!

Samen met jou wil INNSO verder bouwen aan de HR afdeling. Je komt in het team van onze Backoffice met in totaal 6 collega’s. Onder leiding van de HR directeur ben jij met je collega’s verantwoordelijk voor de uitvoering van het HR beleid.

Werkzaamheden HR-Medewerker (medior) in het kort

Een goed work-life balance vinden wij heel belangrijk. Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden. Er heerst bij ons een informele sfeer op kantoor en we organiseren met regelmaat leuke uitjes voor alle collega’s.

Nu al interesse in deze functie?

Inmiddels werken wij bij INNSO met meer dan 125 collega’s en we verwachten dit jaar verder te groeien en te professionaliseren! Enthousiast geworden? Neem dan contact met ons op.

Wat bieden wij?

Bij INNSO handelen we empathisch en houden rekening met het perspectief van anderen. We zijn altijd op zoek naar het behalen van betekenisvolle resultaten. We zijn vindingrijk in ons handelen en doen en vinden innovatieve oplossingen voor complexe uitdagingen. Daarnaast bieden wij:

  • Een bruto salaris van €3.250 tot €3.800 per maand o.b.v. 40 uur, afhankelijk van jouw ervaring;

  • Een maandelijks persoonlijk budget bovenop je salaris van 8% van je bruto jaarsalaris;

  • Een telefoonvergoeding van €36,- netto per maand;

  • Eenmalige thuiswerkplekvergoeding van €600;

  • Thuiswerkvergoeding van €2,35 netto per dag;

  • Vakantiegeld mag natuurlijk niet ontbreken: 8% van het bruto salaris;

  • 29 vakantiedagen, waarvan 2 collectief;

  • Een laptop, wel zo handig;

  • Een leaseauto.

Bij INNSO vinden wij een goede work-life balance heel belangrijk. Je krijgt veel vrijheid, werktijden zijn flexibel en ook thuiswerken behoort tot de mogelijkheden. Persoonlijke ontwikkeling staat voorop; wij bieden mogelijkheden voor het volgen van een cursus/opleiding en bieden doorgroeimogelijkheden. Er heerst bij ons een informele sfeer op kantoor en we organiseren met regelmaat leuke uitjes voor alle collega’s, en heel belangrijk; de koffie smaakt goed!

Wat vragen wij voor de rol van HR-Medewerker (medior)?

Benieuwd of er een klik is?

Inmiddels werken wij bij INNSO met meer dan 125 collega’s en we verwachten dit jaar verder te groeien en te professionaliseren! Enthousiast geworden? Neem dan contact met ons op.

Over INNSO

Genoeg over jouw mogelijkheden bij INNSO. Laten we het nog even kort over ons hebben. INNSO is al meer dan 20 jaar actief in de telecom- en energiebranche. Infrastructuurnetwerken vormen de ruggengraat van onze moderne samenleving. Wij zijn specialisten in het ontwikkelen, besturen en beheren van deze netwerken. Van projecten op het gebied van telecom- en energienetwerken worden we enthousiast. Dit doen we vol overgave waarbij we altijd kijken naar mogelijke innovaties.

Het is een ontzettend leuke en dynamische branche, maar dat hoeven we jou niet te vertellen. En er gebeurt veel, heel veel. Denk maar eens aan de uitrol van het 5G- netwerk of de energietransitie waar we nu in zitten.

Wij zijn betrokken bij de uitvoer van een aantal grote projecten voor onder andere Odido, KPN, Cellnex, TenneT en Liander. Wij leveren specialisten en young professionals die zowel intern als extern aan deze projecten werken.

Inmiddels werken wij bij INNSO in een hecht team met meer dan 125 collega’s. Dit jaar staat in het teken van verdere groei en professionalisering en jij kunt hierin een sleutelrol spelen. Neem contact met ons op!

Kennismaken?

Enthousiast? Voel je de energie al een beetje? Wil je met ons meebouwen aan een toekomstbestendig energienetwerk? Neem dan contact op met Nienke of Shannen, want elke succesvolle carrière stap begint met een goed gesprek.

Vragen over werken bij INNSO?

Neem contact op met Nienke of Shannen:
n.dewit@innso.nl of bel 06-83988088
s.burger@innso.nl of bel 06-23706008

Weet je nog niet precies wat je wilt?

Start in een specialisme van jouw interesse en ontdek in een paar maanden welke plek het best bij jou past.
Bekijk onze startersbanen.
Voor een stageplek neem even contact op via werken@innso.nl

Vacatures

Staat er iets bij voor je?

Commercieel

Junior Technisch Commercieel Asset Manager

Als Technisch Commercieel Assetmanager bij INNSO los je complexe technische...

Leidschendam
2.8 k - 3.3 k
Lees meer

Technisch

Site Share Coördinator

Als Site Share Coördinator ben je dagelijks bezig met het uitsturen, in behandeling...

40 uur
Landelijk
2.8 k - 3.3 k
Lees meer

Juridisch

Omgevingsmanager (senior)

Aandacht voor en begeleiding van medewerkers op zowel persoonlijk als professioneel...

Landelijk
4 k - 6.7 k
Lees meer