Als fieldmanager ben je verantwoordelijk voor het begeleiden en ontwikkelen van collega’s op locatie, het versterken van klantrelaties, en het werven van nieuwe teamleden. Je stimuleert persoonlijke groei, signaleert kansen in de markt en zorgt ervoor dat medewerkers optimaal tot hun recht komen. Een veelzijdige rol met focus op instroom, doorstroom en accountmanagement.
Ben jij een gedreven professional met een scherp oog voor commerciële kansen en persoonlijke ontwikkeling? Zoek je een werkplek waar je jezelf volop kunt ontwikkelen én impact maakt? Bij INNSO krijg je de kans om als fieldmanager een essentiële rol te spelen in onze toekomst én die van onze klanten.
Als fieldmanager begeleid je onze collega’s op locatie, waarbij je hen helpt groeien in hun rol en hun persoonlijke en professionele ontwikkeling stimuleert. Je signaleert kansen bij klanten en speelt in op trends en mogelijkheden in de markt. Je bent aanspreekpunt van de contactpersonen bij de klant. Daarnaast zorg je ervoor dat medewerkers goed op hun plek zitten en de ruimte krijgen om hun ambities waar te maken. Ook ben je verantwoordelijk voor de werving en selectie van nieuwe medewerkers, waarmee je bijdraagt aan het versterken van ons team. De functie bestaat uit drie hoofdbestanddelen: instroom, waarbij je je richt op de recruitment van nieuwe medewerkers; doorstroom, waarbij je de ontwikkeling van teamleden stimuleert, wat op middellange termijn kan leiden tot doorstroom; en accountmanagement, waarbij je kansen signaleert binnen huidige klantorganisaties dan wel het ontwikkelen van nieuwe klantrelaties en eerste aanspreekpunt vanuit de klant voor onze geplaatste collega’s.
Begeleiden van collega’s op locatie en stimuleren van persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Signaleren van kansen bij klanten en inspelen op trends in de markt.
Fungeren als aanspreekpunt voor klantcontactpersonen en onderhouden van klantrelaties.
Werving en selectie van nieuwe medewerkers om het team te versterken.
Focus op drie hoofdtaken: instroom (recruitment), doorstroom (ontwikkeling medewerkers) en accountmanagement (kansen bij klanten benutten).
Nu al interesse in deze functie?
Inmiddels werken wij bij INNSO met meer dan 125 collega’s en we verwachten dit jaar verder te groeien en te professionaliseren! Enthousiast geworden? Neem dan contact met ons op.
Bij INNSO vinden wij het belangrijk dat je goed beloond wordt voor jouw harde werken, je ontvangt van ons:
Een bruto salaris van maximaal €5.400 per maand o.b.v. 40 uur, afhankelijk van jouw ervaring;
Een maandelijks persoonlijk budget bovenop je salaris van 8% van het bruto maandsalaris;
Een leaseauto, om de medewerkers te kunnen bezoeken;
Vakantiegeld: 8% van het bruto jaarsalaris;
Een telefoonvergoeding van €36,- netto;
Eenmalige thuiswerkplekvergoeding van €600,-;
Thuiswerkvergoeding van €2,35 netto per dag;
Doorgroeimogelijkheden. Samen stippelen we jouw carrièrepad uit;
Een laptop, wel zo handig;
29 vakantiedagen, waarvan 2 collectieve dagen;
Een team met gezellige collega’s!
Bij INNSO vinden wij een goede work-life balance heel belangrijk. Je krijgt veel vrijheid, werktijden zijn flexibel en ook thuiswerken behoort tot de mogelijkheden. Persoonlijke ontwikkeling staat voorop; wij bieden mogelijkheden voor het volgen van een cursus/opleiding en bieden doorgroeimogelijkheden. Er heerst bij ons een informele sfeer op kantoor en we organiseren met regelmaat leuke uitjes voor alle collega’s, en heel belangrijk; de koffie smaakt goed!
Wat vragen wij?
hbo werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar ervaring binnen recruitment of accountmanagement;
Je hebt ervaring in het begeleiden van medewerkers en weet altijd commerciële kansen te signaleren en te benutten.
Met jouw vermogen om snel te schakelen tussen zowel de klant als de medewerker – zorg je voor de juiste balans in elk project.
Proactief en creatief als je bent, denk je graag out-of-the-box en beschik je over een echte winnaarsmentaliteit.
Ervaring binnen de energiesector is een pré, omdat je dan goed weet hoe deze dynamische sector werkt en hierop kunt inspelen.
Benieuwd of er een klik is?
Inmiddels werken wij bij INNSO met meer dan 125 collega’s en we verwachten dit jaar verder te groeien en te professionaliseren! Enthousiast geworden? Neem dan contact met ons op.
Genoeg over jouw mogelijkheden bij INNSO. Laten we het nog even kort over ons hebben. INNSO is al meer dan 20 jaar actief in de telecom- en energiebranche. Infrastructuurnetwerken vormen de ruggengraat van onze moderne samenleving. Wij zijn specialisten in het ontwikkelen, besturen en beheren van deze netwerken. Van projecten op het gebied van telecom- en energienetwerken worden we enthousiast. Dit doen we vol overgave waarbij we altijd kijken naar mogelijke innovaties.
Het is een ontzettend leuke en dynamische branche, maar dat hoeven we jou niet te vertellen. En er gebeurt veel, heel veel. Denk maar eens aan de uitrol van het 5G- netwerk of de energietransitie waar we nu in zitten en mensen zoals jij voor zoeken.
Wij zijn betrokken bij de uitvoer van een aantal grote projecten voor onder andere Odido, KPN, Cellnex, TenneT en Liander. Wij leveren specialisten en young professionals die zowel intern als extern aan deze projecten werken.
Inmiddels werken wij bij INNSO in een hecht team met meer dan 125 collega’s. Dit jaar staat in het teken van verdere groei en professionalisering en jij kunt hierin een sleutelrol spelen. Neem contact met ons op!
Vacatures
Staat er iets bij voor je?
Commercieel
Technisch Commercieel Asset Manager
Als Technisch Commercieel Assetmanager bij INNSO los je complexe technische...
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.